Voor Westeinder Paviljoen leveren wij het hele pakket. Managed services, development en online marketing worden bij deze klant gebundeld.
Sinds onze samenwerking is Westeinder Paviljoen overgegaan op werken 2.0. Vernieuwde werkstations, migratie naar nieuwe Windowssoftware en installatie van clouddiensten. Vanaf elke locatie heeft het personeel nu toegang tot de benodigde documenten. Bij vragen zijn wij 24/7 voor het Westeinder Paviljoen bereikbaar, dat is als restaurant met non-werkweekconforme openingstijden een uitkomst.
Voor een restaurant is sfeerbeleving cruciaal in het binnenhalen van reserveringen. De website is dan ook ontworpen en gebouwd om optimaal ruimte te geven aan beeld. Voor de mobiele of tablet gebruikers is de website responsive te bekijken met behoud van sfeerbeeld impressies. De website heeft een ingebouwde reserveringsmodule die gekoppeld is aan een nieuw gebouwde CRM functionaliteit. Dit is allemaal gedaan in ons eigen CMS systeem SuSi.
Online marketing zorgt er bij het Westeinder Paviljoen voor dat zij doormiddel van AdWords regionaal zichtbaar worden. De focus is nieuwe gasten aantrekken die het paviljoen nog niet kende, nog geen keuze gemaakt hadden of van plan waren ergens anders te eten. Dit allemaal in een straal van enkele kilometers rondom het restaurant. De combinatie met nieuwsbrieven en aanwezigheid op social media zorgt dat de online positie versterkt wordt.